Midden Amerika - Reisverslagen van Mieke Theunissen - WaarBenJij.nu Midden Amerika - Reisverslagen van Mieke Theunissen - WaarBenJij.nu

Midden Amerika

NOG 4 dagen!!!!!

Verhuizen,
Opruimen,
Lijstje afvinken,
Afscheid nemen,
BACKPACK inpakken
Heb ik alles?
Is mijn backpack niet te zwaar???

Nog even en dan zal ik dinsdag 30 september rond 08.00 uur gaan vertrekken naar Guatemala.
Om precies te zijn naar San Pedro de Laguna om er een aantal weekjes Spaans te gaan volgen.
Daarna zal ik vertrekken naar San Cristobal de Las Casas in Mexico, waar ik drie maanden zal gaan werken.
Na deze drie maanden staat alles open en kan het Rondtrekken gaan beginnen!


Flow of the river

My feet are in the water
Mountains in front of me
My thoughts are taken along with the wind
higher and higher,
I feel the sensation of the first raindrop
falling on my face
The warmth of the water
is lightening me from the inside
As I lie down…..
the flow of the river gently takes my body away
Away…..
My destination, it doesn’t matter
The important thing is
I’m feeling HAPPY

Mieke, april 2014

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2014

5. Van Panachel Guatemala - San Cristobal Mexico

18 Oktober 2014

4. Een bijzondere vrouw

12 Oktober 2014

3. Good Energy!!!!!

09 Oktober 2014

2. Een week in San Pedro de la Laguna in Guatemala

25 September 2014

1. Het aftellen kan gaan beginnen....
Mieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16826

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 30 September 2015

Midden Amerika

Landen bezocht: