1. Het aftellen kan gaan beginnen.... - Reisverslag uit Echt, Nederland van Mieke Theunissen - WaarBenJij.nu 1. Het aftellen kan gaan beginnen.... - Reisverslag uit Echt, Nederland van Mieke Theunissen - WaarBenJij.nu

1. Het aftellen kan gaan beginnen....

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

25 September 2014 | Nederland, Echt

NOG 4 dagen!!!!!

Verhuizen,
Opruimen,
Lijstje afvinken,
Afscheid nemen,
BACKPACK inpakken
Heb ik alles?
Is mijn backpack niet te zwaar???

Nog even en dan zal ik dinsdag 30 september rond 08.00 uur gaan vertrekken naar Guatemala.
Om precies te zijn naar San Pedro de Laguna om er een aantal weekjes Spaans te gaan volgen.
Daarna zal ik vertrekken naar San Cristobal de Las Casas in Mexico, waar ik drie maanden zal gaan werken.
Na deze drie maanden staat alles open en kan het Rondtrekken gaan beginnen!


Flow of the river

My feet are in the water
Mountains in front of me
My thoughts are taken along with the wind
higher and higher,
I feel the sensation of the first raindrop
falling on my face
The warmth of the water
is lightening me from the inside
As I lie down…..
the flow of the river gently takes my body away
Away…..
My destination, it doesn’t matter
The important thing is
I’m feeling HAPPY

Mieke, april 2014

  • 28 September 2014 - 22:09

    Evelien:

    Hey lieverd, heel veel succes en plezier gewenst. Geniet van alles wat je mee maakt!! Ik ga je onwijs missen..Maar ik volg je overal :) Zet hem op..je kunt het!!! dikke kus je zusje

  • 28 September 2014 - 23:55

    Anne:

    Hey mup, we hebben het de laatste dagen er nog veel over gehad, maar ook ik ga je natuurlijk ontzettend missen. Heel veel succes gewenst en geniet van alles wat je gaat doen! Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen. Love you xx

  • 29 September 2014 - 11:32

    Loek:

    Hee Mieke

    In gedachten vliegen we met je mee...
    Door je gedicht heen. Klinkt je enthousiasme, je levenslust, je droom die je waar gaat maken....
    Superrrrrrr

    Ik wens je een bijzonder mooie tijd met veel fijne ervaringen toe!

    Let goed op jezelf

    Loek

  • 29 September 2014 - 11:49

    Chris Theunissen:

    Hola Mieke, te deseo un buen vuelo y un montón de experiencias en Guatemala y México vacaciones saludos Chris

  • 29 September 2014 - 12:14

    Marlies:

    hallo miekske,

    Ik wens je een goede reis, en een onwijs gave tijd in Mexico. Ik weet dat het je passie is, en JIJ gaat die waar maken!
    Geniet van die mooie tijd, en maak je dromen waar.
    Misschien gaat het de rest van je leven beheersen, dus veel succes gewenst.
    Ik ga je ontzettend missen, en ik weet jij ons allemaal ook, maar je weet waar je het voor doet.
    Wij gaan je volgen:) lieverd.
    dieke knoevel van Marlies.

  • 30 September 2014 - 09:45

    Jeanne En Kees:

    Hoi Mieke,

    Ga met liefde, ontdek, deel en dank op deze voor jou levensmissie en kom altijd veilig t'huis waar ook ter wereld dit mogen zijn.

    Hele dikke knuffel, xxx

  • 30 September 2014 - 09:48

    Chantal:

    Leeve sjat,
    Ich heur t dich nag zegke, ich wil weer gaon reize, n klein idee, verangerde oeteindelijk in groate planne. Nao maonje van vaorbereidinge is t den vandaag zo wuut, dien grote wèns geit in vervulling. Nogmaals heel vaol gelök, op dien grote avontuur. Dikke kus, knuf xxx Chantal

  • 30 September 2014 - 13:32

    Ellen:

    Heejj muppie,

    Ook ik ga je ontzettend missen, maar dit is jou grote droom!!
    Geniet er onwijs van!!
    Let goed op jezelf!!!
    Heel veel liefssss xxxx Gerard, Ellen en Stephanie

  • 01 Oktober 2014 - 11:27

    Elise:

    lieve Miek,
    ik zei dat ik misschien niet zoveel zou gaan reageren op deze site,
    maar wie weet bedenk ik me wel..
    Het huis is leeg zonder jou; de deur die nu steeds open staat,
    betekent niet langer "oh, ze is er..", maar een confrontatie met steeds een lege kamer,
    nou ja, mét wat spullen dan ;)
    Wat zijn we van je gaan houden en tja.. losmaken deden we al een tijdje, maar gaat gewoon door..
    Volg je hart en blijf delen wat je voelt, met de mensen om je heen.
    We hopen dat je vindt, wat je zoekt..
    xElise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 16821

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 30 September 2015

Midden Amerika

Landen bezocht: